Наші кращі пропозиції для вас і ваших друзів!
Безкоштовна консультація фахівців.
Безкоштовна доставка по Києву при замовленні від 2 000 гривень.
Kolo - польська компанія, початок якої було покладено в 1962 році разом з відкриттям заводу санітарної кераміки з однойменною назвою. Сьогодні Kolo - один з найбільш популярних в Європі брендів сантехніки, де як і раніше вже більше півстоліття величезну увагу приділяють керамічних виробів і меблів для ванних кімнат.
вироби цього бренду поєднують в собі незмінні традиції поряд з сучасним підходом при виготовленні. Такий дует традиційного і новаторського відбивається в дизайні, який можна охарактеризувати словосполученням «вишукана простота». Адже навіть слоган компанії говорить «стиль в кожній деталі».
Але не стилем єдиним - компанія також дбає і про навколишнє середовище, постійно модернізуючи очисні системи і скорочуючи обсяги шкідливих викидів. Зважаючи на це в 2010 році Kolo відзначили «Дружня екології компанія».
Високо цінуються серії кераміки і меблів для ванних кімнат у співпраці з відомими дизайнерами, такими як наприклад Антоніо Чіттерріо. Хороший дизайн і інноваційні технічні рішення відрізняють вироби Kolo.
Нові серії кераміки і меблів Traffic і Nova Pro поєднують в собі сучасний дизайн з технічними інноваціями. Функціональні і сучасні серії серед іншого пропонують слив 4/2 л, покриття Reflex Kolo для ідеальної гігієни і унітази без обідка Rimfree®. Стелажі Technic GT для підвісних унітазів гарантують надійність, економічність і естетичний зовнішній вигляд.
У 2011 році був змінений зовнішній вигляд логотипу і запущений новий слоган "Стиль в кожній деталі". Нова стратегія підтримує імідж компанії як інноваційної, міжнародної, з широкою пропозицією стильних і якісних виробів. Комунікаційні матеріали підкреслюють головні переваги бренду: сучасне виробництво, позачасовий стиль і інноваційні технічні рішення. Синонімом бренду служітізисканная простота.